Take me anywhere, I don't care



Under de sex dagarna jag inte har skrivit något här har det här hänt;
I torsdags var jag på gymnasiemässan. Det gjorde mig inte ett dugg klokare. Blev snarare mer förvirrad och jag har fortfarande en väldans beslutsångest.
I fredags fikade jag på lotus och var på spelning med Fanny och Edvin.
I lördags var jag hemma hos Fanny och firade hennes födelsedag i efterskott tillsammans med andra människor och en böld. Sedan sov vi och på söndagen begav vi oss på konfirmationsmöte.
Igår var vi på Södra Teatern och såg Markus. Vi lyckades få träffa honom vid hans loge sedan och det var fint. Vi fick även världens äckligaste chips nerkastade från ett fönster av några servitriser.
Nu ska jag skriva ett brev och läsa atomfysik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0