I can't get enough of it

Idag hade vi beeptestet på gympan. Jag hatar det. Hatar pipljudet och rösten som pratar på bandet som spelas upp. Usch säger jag bara.
Något mer som hänt idag är att vi har haft musikhistorieprov och haft bild där vi håller på med typ gipsfigurer. Eller vad man nu ska kalla det. Jag gör en deprimerad man. Det var då inte tanken från början (hade ingen tanke alls) men han blev lite felstrukturerad. Hans överkropp blev otroligt lång. Så han får sitta med krökt rygg och vara sorgsen.
Jag har ätit risenta hela dagen känns det som. Det snöade/haglade på vägen hem från skolan och jag fortsätter dricka sådär ohälsosamt mycket te. Det var väl ungefär allt jag hade att säga. Adjössens.

En sak till:
- Snape var med i filmen Parfymen!
- VA? Har Snape gjort en egen parfym?
 Haha åh. Kan tänka mig att på parfymhyllan mitt bland parfymer gjorda av Britney Spears, Jennifer Lopez och så vidare finner man en parfym med texten "Snape" på. Skulle nog bli en succé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0