Harhjärta

Jag har varit hemma från skolan idag, igår och halva måndagen.
I måndags kände jag mig frisk när jag vaknade och begav mig till skolan. Sedan började jag må dåligt och gick hem. 38.6 visade termometern. Sov hela dagen. 
Annars ägnar jag mig mest åt att bo i min säng, titta på Sex and the City och läsa.
Det dimper ner mer och mer gymnasieinformation i min brevlåda med texter på kuverten som "inbjudan till din framtid" och jag bli bara mer och mer stressad. Det finns ju så himla mycket. Får information om gymnasieutbildningar jag knappt visste fanns. Det är otroligt svårt att välja. Önskar att jag var lite estetisk i själen så att jag kunde gå något sådant.

Kommentarer
Postat av: Johanna

det brukar kosta 200 kr

2009-11-19 @ 17:21:09
URL: http://coonbear.blogg.se/
Postat av: elin

usch, gymnasieval. jag är glad att jag slipper göra det. jag hatade det

2009-11-21 @ 10:51:53
URL: http://pratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0