Dear catastrophe waitress

Helgen som var för något som känns som en evighet sedan spenderade jag genom att; sova över hos Fanny, titta på film och sjunga med Fanny och Magnus, baka kakor, fika fika fika, ha släktkalas, sova och städa mitt rum. Det jag lyckades åstadkomma med min kamera var väl ungefär det här:


Dagarna just nu flyter mest ihop och jag har svårt att skilja dem åt. Igår fyllde iallafall Fanny år och jag började dagen med att sjunga " ja må hon leva " för henne lite falskt via telefon. Jag åkte till hennes skola när jag hade slutat min och vi åkte hem till henne och åt sushi. 

Justdet, jag har en ny spellista. Den är inte riktigt klar men kommer fyllas på med tiden. Här är den. Det börjar bli vinter och man märker hur de ljusa timmarna på dagen bara blir färre och färre för varje dag som går. Att det redan är den 11 november förstår jag inte riktigt. Vart försvinner all tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0